Sjukling!



Godmorgon bloggen!

Somnade imorse vid fyra och vaknade igen vid sju, har legat och hostat som en döende. Är rätt trött på den här hostan nu, och det är så sjukt varmt att man bara vill gå ut och bada men jag kan ju knappt prata utan att börja hosta som en tok så det kanske inte blir så fint.

Menmen, nu sitter jag bara och väntar på att Melinda ska skicka ett sms om att hon är vaken så att jag kan pallra mig iväg hem till henne och sen får vi se hur det blir med badandet.

Här hemma håller jag på att bli galen av längtan efter Mian och Mårten som är i Frankrike, det suger rätt hårt faktiskt. Sen har jag inte träffat Martin på ungefär två veckor, men han verkar ändå inte ha så stor intresse för att träffa mig, eller? Jag blir galen på killar ibland faktiskt, eftersom att de så ofta säger en sak men gör något helt annat.

Nej, nu klarar jag inte av det här hostandet längre, aloe vera + juice är det som gäller nu.

Puss & kram,
Rebecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0