Flytt.

Hej där ute! Nu är det tre dagar och fem timmar sen jag flyttade från Mårten, and it feels great! Allt är i oreda jag har ingen aning om var jag har någonting annat än mina kläder, I love it! Hur konstigt det än må låta så stortrivs jag i röran. Fast håller ju på och plockar hela tiden, ändå ser det ut som det gör. Min älskade Marilyn-tavla står lite vackert lutad bakom tv-bordet mot en byrå och visst fan ska den upp på väggen snart! . Ända som är lite jobbigt just nu är att jag inte har något internet till min dator så har fått låna Olles dator men man inte inte gå in på msn eller kolla mailen på den, så om jag har fått några mail från jobbet så är det to bad för jag kan inte kolla dem. Får försöka fixa det imorgon i skolan om jag hinner, det är rätt packat imorgon. Man kan inte heller göra texten tjock eller tunn eller kursiv eller något på bloggen, man kan inte kolla tågen hos SJ och man kan inte skriva meddelanden på facebook, men jag överlever. Jätte glad att jag får låna datan i alla fall :) . Peace out, R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0