I väntan på bussen.

hallå igen! Nä så gott med frukost var det inte direkt så jag hämnade här ute med datan igen. Ska gå till bussen, alternativt tåget om en kvart så ja, what to do? Får väl slänga in ett litet inlägg och säga att jag fortfarande lever eller något. Fast det antar jag att ni vet, det var trots allt bara 25 minuter sedan jag skrev. Men jag har tråkigt ^^ för mycket tid på morgonen, det har aldrig hänt mig förr haha! Aja, en trött Rebecka ska i alla fall åka till skolan snart och sen blir som sagt jobb. Kommer väl hem runt åtta-nio ikväll och ikväll ska jag sova tidigt, fy så skönt! Imorgon börjar jag dock 20 över åtta vilket inte är lika skönt! Aja, ha det bäst så länge. Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0