Bloggtorka.

Tjenare bloggen.

Nu är det dags för mig att ta tag i mitt liv. Sluta fred med dem jag bråkat/bråkar med, ta tag i skolan ordentligt. Försöka med all min kraft få bort all stress och förhoppningsvis lära mig att somna om nätterna. Nytt boende skulle göra saken mycket enklare men jag får väl kämpa på som det är. Bloggtorkan har berott på att min livslust totallt gått i diket och jag har inte velat göra någonting, allt har bara kännts pisst. Men nu jävlar ska jag ta mig i kragen!
Stöttande kommentarer och en liten extra knuff mot lycka vore jag jätte tacksam över!

Peace out,
R.

Kommentarer
Postat av: nea

du klarar de :)

2009-10-26 @ 14:34:52
Postat av: Rebecka´<3

tack gumman! Har ju fixat det som var knas med dig nu i alla fall <3

2009-11-01 @ 15:31:13
URL: http://beckastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0