Fredag, del 1.



Hej!

Fredag morgon vaknade jag hemma hos Melinda och men hon var ju i skolan. Gick upp ur sängen, käkade en snabb frukost, på med kläder och tog sedan bussen ner till Sigtuna. Läkarhuset var målet. Gick in dit och fick vänta i ca. fem minuter, då tog de in mig för ett blodprov. Efter det kom doktorn och hämtade mig och ledde mig vidare till en annan sal. Pratade en stund med henne och hon frågade frågor om massa saker som fördes in i datan. Hon tog massa olika prover och tog på olika ställen för att försöka få reda på vad det är för fel på mig.

När jag gick därifrån hade jag ett papper med alla mina värden i handen, och ja... anledningen till att jag mår som jag gör är tydligen stress, det var ju inte så svårt att lista ut, men det suger ju rätt hårt. Det är inte direkt som att antibiotika kan bota stress :( 

Efter besöket på Sigtuna läkarhus så letade jag rätt på Emma. Vi gick och åt valvetsallad och fyhelvete vad gott det var! Efter det gick vi hem till henne och la oss på en filt ute på hennes gräsmatte. Lyssnade på musik, kastade och åt vindruvor, sprang efter fjärilar, tog kort och filmade litet. Filmerna kan ni se här nedanför, tyvärr är de på sniskan men ja, njut ändå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0