Fredag, del 2.



Fredag kväll spenderades för första gången sen januari hemma hos Pappa, Najet och Alexander. Det var otroligt mysigt. Tåget var typ hyper försenat men jag kom fram i alla fall. Vi åt världens godaste mat, stroganof! Sen tittade på på idol och hade fredagsmys! Lillebror och jag lekte hela kvällen och det var jätte mysigt. Sjukt kul att träffa pappa och Najet också.

När Lillebror somnat så kollade jag sl och visade Najet min blogg. Sedan skjutsade Nanna mig till Solna för att jag skulle kunna ta tåget till Sigtuna där jag som sagt spenderade helgen. Tåget gick vid ett på natten, så det blev lite sent i alla fall. Jätte mysig kväll! Tack!

Spana in videon på sötbror också :)



Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0