Höstlov <3


Bild: Jag kan också ta egopics ibland ^^

Hej alla underbara läsare.

Det är torsdag och höstlovet har rullat på alldeles för snabbt. Med bara några dagar kvar på lovet så känner jag att jag faktiskt att höstlovet borde vara dubbelt så långt. Eftersom att jag haft det ganska stressigt sen i Augusti har jag mest tagit det lugnt på lovet. Men sen i måndags har jag vart med massa vänner.

Sovit hos Melinda i två nätter och om ca. 2 sekunder borde jag springa till bussen för jag ska dit igen. Igår blev jag dock antagligen matförgiftad av Kinamaten som vi var och åt, jag och gänget. Men inte ska man klaga, nej, det är livet för kort för. 

Igår sov Maja hos mig, det var mys... även om jag inte mådde på topp direkt. Men nu måste jag faktiskt springa till bussen. Ni får ha det bäst! 

Peace out,
R.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig bild på dig puss & kram Mamma

2009-11-16 @ 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0