Lördag.



Lördag, helgens mittpunkt, man vaknar sent och man får sen sova länge nästa natt också. Underbart. Vaknade i alla fall hemma hos Edgren faktiskt, kommer inte ihåg vart jag skrev att jag sov fredag natt men kom på nu att jag faktiskt gick hem till Tias och träffade Maja och Jimmie efter jag vart hos pappa. Vaknade i alla fall hemma hos Tias, gick ner till Sigtuna nästan på en gång och tog sedan bussen till Melinda och där åt vi frukost.

Efter en stund kom Anneli, Melindas mamma, in och berättade att alla glömt bort att Thomas, Melindas pappa, fyllt år dagen innan, till och med han själv hade glömt det. Så jag och Mille satte igång att baka tårta. Pertan kom över i samma veva och hon hjälpte oss att vispa grädden och vaniljvispen, snäll brud det där.

Efter fikat fixade vi till oss lite och sedan bar det av hem till Isgren i Brännbo. Hemma hos Linnea var hon själv, Alexandra G, Alexandra M, Malin, Magnus och Jimmy. Lite senare kom också Edvin. Så vi var ungefär åtta pers, inget stort bara liten sammankomst ^^ Trevligt var det i alla fall. Sen när vi skulle hem jävlades Bimbow med Pertan och gömde hennes mobil så hon inte kom med bussen, hon hittade den dock så hon kunde sprungit men det gjorde hon inte så det vart bara jag och Melinda som åkte hem. Sen satt vi och väntade på att Pertan skulle komma men hon kom aldrig ^^

Men nu är det söndag och det är dags för mig att stänga av datan och krypa ner i soffan och titta klart på filmen på 3an och äta lite Ben & Jerry's. Men ni får ha det bäst.

Peace out,
R.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder på er kram Mamma

2009-10-20 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0