Make me happy?


Bild: Bröderna Runsjö dansar ut i det sista när Passione håller på att stänga ^^

Hej där ute.

Den senaste veckan har vart ännu mer kaos än vad de senaste månaderna vart tillsammans. Det känns som att allt bara rasar samman och jag väntar på någon som kan hjälpa mig att börja bygga igen. Att avsluta ett förhållande som startade för nästan tre år sedan är ganska läskigt faktiskt.

Om det finns någon där ute som kanske har vart med om samma sak... skriv?

För att byta från tråkigheterna så över till lite roligheter iaf... i torsdags var vi som vanligt nere på Salems lilla krog och körde kareoke och träffade folk. Det var jätte kul att träffa Sanna igen för det var ju ett tag sen, för hoppningsvis får man träffa henne snart igen.

Förlåt alla trogna läsare av min blogg att jag inte vart så aktiv på sista tiden, men jag skulle behöva lite goa och glada kommentarer så att jag orkar och vill. Men tack för att ni finns.

Peace out,
R.

Kommentarer
Postat av: sabrina

Vet vad du går igenom när de gäller förhållandet, jag och L var ju tsm i 3,5 år. Finns om du vill prata :) Kramis

2009-10-13 @ 21:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0