Passiones goa torsdagar.


Bild: Mårtens goa pose med Sandras Cosmo ^^

Hej bloggen.

Jag vettefan vad som har hänt med blogg.se och om andra har haft samma problem men jag har inte kunnat komma in på min blogg. Jag har kunnat titta på den men inte logga in på den. Men aja, nu funkar den igen i alla fall :)

Så vad har hänt då? Ja massor, och ja... ingenting. Tankarna i mitt huvud är inte riktigt som de borde... Jag känner mig bara yr och konstig men det är väl något jag får leva med ett tag till antar jag. Fyfan...

Så gott folk, vad händer i helgen? :)

Själv har man inte så mycket planerat än så länge fast jag har väl mina aningar hur helgen kommer se ut, men kom gärna med förslag på saker att göra så jag kanske får en lite roligare helg än väntat? :)

Peace out,
R.

Kommentarer
Postat av: matilda

hej, jättesöt blogg:)

har en tävling på min blogg, där man kan vinna en mascara värde 169 kr. om du är intresserad kan du gå in på min blogg & sedan gå på kategorin "tävlingar"

där kan du läsa mera:)<3

ha en bra kväll<3

2009-11-05 @ 01:33:31
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0