Torsdag.



Hej kära blogg och alla dess läsare.

Jag ber tusen gånger om ursäkt att jag inte bloggat över helgen men jag har faktiskt vart i Sigtuna och hälsat på alla filurer som bor där. Men nu är jag lite påfylld med nya krafter och kommer igång igen. Har såklart haft min kära kamera med mig och tagit lite kort och även spelat in lite videos som jag tänkte lägga upp och berätta lite vad jag gjort i helgen och så, för det har faktiskt hänt en del. Speciellt i fredags. 

Menmen, det här inlägget heter ju inte torsdag utan anledning, nä då. För i torsdags så åkte jag till Sigtuna efter skolan. Bussar och tåg så det stod härliga till men jag kom dit i alla fall. När bussen stanna i Sigtuna hoppade jag av och började gå mot munken, munken är ingenting man äter alltså utan ett litet gulligt hus vid kyrkan där jag förr i tiden vart konfaledare... vilket jag saknar grymt mycket.

Där träffade jag i alla fall människorna som är på bilden och som jag saknat Maria. Har inte träffat henne sen konfirmanderna konfirmerade sig i våras och usch och fy och blä vad länge sen det känns som att det var. Maja har jag inte heller träffat på jätte länge, så det var myspys o träffa henne också. Där satt vi och tjata i alla fall i någon timme och sen bar det av hem till Melinda och där sov jag. 

Det var min torsdag det. Hände inte så värsta mycket eftersom att jag åkte tåg mesta dels av dagen haha ^^ :)

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0