Bilduppdatering.

Hej bloggen.

Har inte lagt in bilder nu på jätte länge så här får ni lite bilduppdatering sen sist. ENJOY!


Torsdag
Detta är en mycket ovacker bild på mig och Evelina, när vi satt på bussen påväg från skolan till Söderälje station. Lite lagom uttråkade sådär :)


Torsdag
Den här bilden är också tagen i torsdags fast det var torsdag kväll på Passione i Salem. På bilden ser ni Martin N i svart tröja och killen i rött som är otroligt kamerablyg är Pirre, har jätte fina bilder på honom ensam också men dem har jag lovat att inte lägga ut. :)


Fredag
Fredag kväll spenderades i den läskiga skogen tillsammans med Martin, Pirre & Patrik. Lite senare på kvällen kom också Marcus och Dennis. Lite små trevligt sådär.


Fredag
Här är Marcus som kom till skogen och hälsade på och åt korv :)


Måndag
I måndags så jobbade jag som sagt till sju och sen fick jag skjuts av Melissa till Bergudden, har för mig att stationen heter Bergudden iallafall. I väntan på bussen tog jag en helt okej bild på... ja ni ser antagligen vad det är. Men tycker bilden i sig blev rätt fin :)


Onsdag
Ja och idag då, en mycket söt Gabriella ville att vi skulle ta kort tillsammans istället för att jag skulle smygfota henne hela tiden haha. Så det blev en del roliga bilder och här är en av dem. :)

Schlutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0