Bloggfria måndagar.

Hej bloggen.

Usch vad jag känner ett behov av att prata av mig. Undrar om det är pga den bloggfria dagen igår eller om... ja om det är bara är så. Jag vet att det är väldigt mycket för mig att tänka och hålla reda på men i vanliga fall brukar det  vara skönt att prata av sig men jag brukar inte ha ett behov till det. Nu vet jag att ni säkert tänker skriva att "jag finns här om du vill prata", men ja, den har man hört förr. Jag har många vänner som jag älskar mer än allt annat men just nu kan jag faktiskt inte prata med någon. Dels för att jag inte får prata om allt jag vet och tänker på och dels för att jag inte vet var jag har alla just nu. Så tystnaden kvarstår, så länge jag orkar i alla fall.

Ni behöver inte känna er anklagade eller något jag har bara fått veta saker som gör att jag inte riktigt vet vem jag kan lita på och inte lita på. Så ja, i fortsättningen kommer jag väl förhoppningsvis inte lita på allt och alla så vilkorslöst som jag gjort. För det finns så mycket idioter på denna jord så jag vet inte var jag ska ta vägen. Sen finns det ju dem som försäger sig och blaha blaha, men lögner är verkligen det värsta jag vet.

Igår sov jag i alla fall hemma hos Martin och innan dess så gick jag i skolan till halv fyra för att sedan rusa iväg till jobbet som jag kom ifrån vid halv åtta. Så det blev inte så mycket sitta vid datan... fick prova på Martins brors nya "The Sims 3" men mer än så blev det inte.

Kom nyss hem från skolan och borde väl egentligen sätta mig o plugga matte på en gång, kemin och engelskan får jag ta imorgon. Ikväll får jag slappna av lite och se på idol men sen blir det sova, skola, plugga igen. Fick föresten MVG på uppsatsen i svenska som vi skrev här om dagen, inte för oväntat.

På kemin idag så pratade vi om + och - och nu kände jag att jag skrivit lite väl mycket negativt så nu kommer lite posetiva pussar! :)

Puss på Mamma som jag saknar.
Puss på Mormor som jag saknar.
Puss på Morfar som jag saknar.
Puss på Lillebror som jag saknar.
Puss på Lillasyster som jag saknar.
Puss på Jan som jag saknar.
Puss på ALLA som jag saknar.

Peace out,
R.


Kommentarer
Postat av: Mian

Håll ut vännen, det är bara kämpa vidare och när du känner dig redo att prata, eller om du bara vill ta en promenad eller nåt vet du var jag finns :) <3

2009-09-08 @ 22:39:47
URL: http://alise89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0