Borta bra, men hemma..?


Bild: Om man har tråkigt när man är sjuk kan man ta kort på sig själv :)


Hej bloggen.

Oh my. Har inte skrivit på tre hela dagar och jag känner mig helt. Ja, konstig, chockad... jag vet inte vad jag ska välja för ord till det fakiskt men det känns jätte knas att inte skrivit på så länge men jag har mina anledningar. Som några av er kanske vet så har jag det inte så lätt hemma just nu efterom att killen jag bor med har lite andra... ja vad ska man kalla det... Vi tänker väldigt olika helt enkelt och ingen av oss mår väl nå vidare just nu och skulle egentligen behöva varsitt utrymme där vi kan vara för oss själva. 
  
Men i alla fall. Efter ett gräl vi hade i torsdags så har jag inte sovit hemma utan har istället hoppat runt hos lite olika kompisar och sovit där. Men ikväll kom mamma och syster över och vi lagade god mat och pratade mycket samtidigt som jag spran fram och tillbaka till tvättstugan. Så ikväll sover jag hemma, Melinda sover iof också här eftersom att hon ska med mig till skolan imorgon men ja. Ikväll är jag hemma igen och i veckan sover jag förhoppingsvis hemma en del också.

Om ni underbara människor vet någon som hyr ut ett rum med tillgång till kök och badrum (billigt) så vore det underbart om ni skrev till mig.

Men nu ska vi bädda i soffan och starta TV:n och kolla på något mysigt program innan vi somnar. Förlåt om ni trodde att jag dött eller något men så lätt blir ni inte av med mig. Ni får nog dras med mig lite till! :)

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0