Fan vad jag försvinner ibland.

Hej bloggen.

Nej jag har inte gått och dött i svininfluensan eller hamnat på sjukhus eller något. Jag är lika levande som alltid. Har bara vart jävligt mycket plugg och lite jobb i måndags och i tisdags. Pluggat matte som en dåre bl.a. Idag hade vi också SH-prov i skolan. Bara G-delen men ändå. Vg och mvg delen ska vi göra hemma på datorn, problemet är bara att min dator står ju hemma hos mamma så det är Mårtens dator jag använder här och ja, här finns det ju inte microsoft word eller något sånt. Wordpad it is! Så kommer antagligen skriva en text som är utan stycken eller någonting. Bara text, rad efter rad efter rad. Sen skickar jag det till min mail och fixar det på skolan, om det bara finns nån dator ledig eftersom att de alltid är upptagna med elever som sitter framför facebook eller spelar eller vad fan de nu gör i flera timmar!
Men nu ska jag inte ta mer av eran tid utan nu ska jag plugga lite matte, om jag orkar ^^ ni får ha det underbaraste bäst. Vi hörs snart.

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0