Fredagsmys till 100%

Hej bloggen.

Nu har jag inte bråttom iväg till matbordet så nu kan jag skriva lite mer. :) Har precis tittat på en go film tillsammans med Mian och Jessie. En gammal goding kan man väl kanske kalla det, "Trolltyg i tomteskogen" om ni kanske vet vad det är. Den var helt okej. Innan det åt vi jordens godaste middag; pasta med skinksås a´la Mian. Att äta en god middag, tillsammans med god dricka, underbart sällskap och mycket att prata om det är faktiskt, ursäkta språket, men förjävligt trevligt! Och Mårten, om du läser det här så kan jag säga att det här är inte sista gången vi flickor kommer göra det här! *smilar*

Just nu så sitter Mian och Jessie och tittar på vad jag skriver, intressant. Sen är det också ett under att Mårten inte äger en elvisp enligt Jessie som just nu sitter bredvid mig och vispar grädde för hand, då får man kramp i armen tycker hon, jappjapp. Priiima skinka!

Nu ska jag resa på arlset och gå ut o göra något som Mormor och Mamma inte tycker om, JAG SAKNAR MIN MAMMA :(

JAAAAAAA! Haha påtal om mamma fick jag ett sms av henne precis just nu i denna sekund. JAG FÅR INACKORDERINGSTILLÄGG!! TJOHO!!! BÄSTA FREDAGEN PÅ LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE! *lyckliglyckliglycklig*

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0