Janniebunny.

Hej hopp.

Nu är hunnybunny här, trevligt trevligt! Ikväll ska vi bara ta det lugnt, äta och dricka gott och ja. Nu ska Jannie skriva lite för jag har slut på ideér for now:

Guten tag liebe alles , eller god dag allihopa!
Nu sitter jag här i Tumba ... känns lite lökigt , men med rebeckis här så är det OK.
Hoppas på llte oxfile och den dyraste potatsen ikväll!!!
Synd att hon har flyttat till andra sidan sweden men men.
Känns lite som att vi kommer träffas mer nu än förut .
Man blir ju duktigt sugen på att skaffa sig en egen lägenhet!

Har lite svårt att dela rum med hennes rumskompis så nu har jag raggat in mig så att vi sover i soffan istället.
Nu ska jag ut och röka på deras BALKONG , förövrigt hr jag blivit kär i balkonger.

SNOPP / J

Jaa du det var då vad Jannie hade att säga, och jag har inte fått läsa det än och jag är duktig och inte läser så om det står något lustigt så skratta på :)

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0