Kamera på G!

Hej bloggen.

Nu har jag fått in bilderna från kameran till datan, yaay. Har vart otroligt torrt på bildfronten här på bloggen på sista tiden pga att jag tappat bort sladden till kameran men nu så! Där i fanns bilder på lillasyster när jag vi hade "minimodell-dag" då jag fixade henne lite och tog lite kort. Som några av er kanske vet så tycker jag jätte mycket om att styla andra människor men ja, lillasysters fotografering den här gången var inte jätte seriös ^^ Ska dock göra en liten make over på Crille snart så att han ser ut som Johnny Cash för en dag, det ska bli roligt. Foton kommer upp då också om det nu blir så.

Sen fanns det också lite foton från Linus födelsedagsfest, en speciell bild blev ju helt underbar haha. Linus och Jimmy som motiv. Det fanns också bilder från klasskamrater och nya skolan. Plus lite annat smått och gott. Men nogpratat om bilderna, nu ska ni få se lite.



Bild: Här är lillasyster Alice 9 år. <3



Bild: Lillasyster igen. <3



Bild: Lillasyster testar mina slingor. :)



Bild: Lite av folket som var hemma hos Linus :)



Bild: Linus och broder Jimmy, tror inte att någon annan skulle kunna fånga den här bilden ^^



Bild: Tvillingar, Tvillingar & och Sofia! :) (Känner mig urdålig på namn just nu) De två blondinerna är i alla fall Sabrina och Helena som jag skrivit en del om :)



Bild: Mårten, tåget påväg hem från Linus.



Bild: Vi mötte upp Melinda och hon sov över hos oss :)



Bild: Shoes! Röda - Milles, Grå - Mina, Vita - Mårtens.



Bild: Typ hej jag fick jätte söta ögon på den här bilden?!



Bild: Såhär kan man se ut i skolan, jappjapp.



Bild: Nora, Evelina, Jessica och Shahad. (Förlåt om jag inte kan stava)



Bild: Psykologilektion med Sandra & Gabriella.



Bild: Alex och hans kompis, enda bra bilden jag lyckades fånga ^^



Bild: Gabriella och förlåt men jag kan inte stava ditt namn (A)


Det var ju en del bilder och i fortsättningen kommer det antagligen komma bilder oftare.

Peace out,
R.


Kommentarer
Postat av: Sabrina

Vilka bilder tösen :D Kommer inte ens ihåg bilden du har tagit på oss haha :P

Men fin fint

2009-09-13 @ 18:21:32
Postat av: helena

haha vilken bild på linus och jimmy:P skicka den till mig på msn en dag:)<3

2009-09-14 @ 12:50:54
URL: http://www.skogastjej.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0