Klassåterträff.

Hej bloggen!

Igår var det som sagt klassåterträff. Kvällen började ganska segt eftersom att det typ inte ens var hälften av klassen som kom. Men då ringde jag dit lite kompisar och hoppla hoppla så var kvällen igång. Det var faktiskt en riktigt trevlig kväll förutom några missöden, men ingenting som inte gick att fixa till. Det var allt från popcorn-krig på balkongen till deep talk i köket. Tänkte i alla fall att ni skulle få se lite bilder från gårdagen :)


Mårten och jag spexar lite, mycket vackert. Eller vad säger ni? ^^


Jag och Crille, vet inte riktigt vad för pose jag gett mig in på här men aja, rolig bild iaf ^^


Frida och jag fotas, Frida är jätte söt och jag försvinner bakom allt hår ^^


Står folk på kö för att fotas med mig? ^^ Här blev Crille lite tjurig för att Martin var med på bilden, Crille ville ha en på bara oss, menmen. Tycker bilden vart lite smårolig ^^


Den dans som blev av stod jag och Sarah för, mitt lilla gullehjärta!


Niklas hittade nachochips i skafferiet, nu är det bara smulor kvar ^^


Lagom sliten när man vaknar dagen efter vid typ fem, tummen upp! Underbar kväll iaf.

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0