Män som hatar kvinnor.



Hej bloggen!

I lördags kväll träffade jag Jessie. Mötte upp henne vid tvärvägen eftersom att hon vart hos sina föräldrar och sedan åkte vi tillsammans till Lövholmenvägen, en busstation som jag inte direkt älskar ^^ I alla fall, vi gick av där och letade oss sedan fram till dit vi skulle, en promenad som egentligen tar 8 minuter tog oss ungefär en kvart men tycker ändå att vi var duktiga på att hitta. Tittade på stället där jag kanske skulle bo och ja, det var underbart. Men vi får se hur det blir...

Sen gick vi till Tumba C från Mats och där handlade vi lite gott. Vi köpte chips, dip och fanta. Sen gick vi hem  till Jessie och vid det laget hade mina fötter så ont att jag kunde slagit ihjäl någon. Hemma hos Jessie startade vi filmen; Män som hatar kvinnor. Har inte haft tillfälle att se den förns i lördags. Men ojojoj vad den var bra! Precis i min smak. När Lisbeth satte svinet i filmen som var hennes förmyndare på plats njöt jag i fulla drag :) Hon som spelar Lisbeth, Noomi Rapace, är sjukt snygg!

Men nu är det dags för mig att gå till bussen så att jag hinner iväg till jobbet.

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0