Måndag.



Bloggfria måndagen är och hälsar på igen. Skola till halv fyra igen sen rusa till jobbet som vanligt. Kom hem för ungefär en timme sedan och har pratat i telefon med Mian och Joy efter det. Nu sitter jag här och är sjukt uttråkad, vill iväg och träffa någon men ja, finns inte så många att välja på här borta i Tumba som är lika uttråkade som mig. Sen är jag ju förkyld också vilket suger åsneballe. Börjar tidigt imorgon, något jag INTE ser fram emot.

Hoppas ni njöt massor av förra inläggets bilder. Idag blev bilden bara ett enkelt foto jag tog någon morgon för inte så länge sedan. Mitten av resan till skolan typ, en och en halvtimmes resa är ju tummen upp, NOT! Menmen, vi hörs senare förhoppningsvis om jag hittar något roligt att skriva om.

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0