Måndagar är pain in the ass.

Hej bloggen.

Ville bara säga att ja... Måndagar är pain in the ass haha. Fast det är ganska skönt att ha något att göra en hel dag men det blir också lite stressigt när man vet att man måste gå och lägga sig i tid också eftersom att jag börjar 08.20 på tisdagar. Men i alla fall. Efter jobbet idag, kom hem vid åtta. Då käkade jag och sen har jag pluggat matte sedan dess. Skulle egentligen vilja hinna tvätta håret men tiden är knapp, det får göras imorgon istället. Hann i alla fall slänga in ett litet inlägg och säga vad som händer. Nu måste jag springa tillbaka till matteboken.

Grymt tacksam, måste jag säga att jag är att ni följde min blogg de dagarna som jag inte skrev någonting och jag är ledsen om ni blev besvikna av att titta in på bloggen och inte hitta något nytt.

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0