Meningen med livet.

Hej bloggen.

Idag är verkligen inte min dag. Allt känns hopplöst och ja... meningslöst. Jag vet inte varför jag känner såhär men det är jobbigt. Brukar få små stunder av dessa tankar men nu har jag haft det på hjärnan ända sen igår kväll. Jag vet inte om jag är besviken på en viss sak som jag inte kan prata om eller om jag kanske faktiskt börjar undra varför man lever egentligen. Vad är meningen med livet? Vem kan svara på det? Skulle behöva lite lycka i en ask idag. Kan du ge mig det? Cause I really need it. Finns det ingen som bara kan komma till mig, nära. Någon som kan vara ärlig rakt igenom och ja. En bästa vän som finns i alla väder och som alltid gör mig lycklig? För just nu känner jag mig på botten av allting.

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Finns här <3

2009-09-06 @ 23:12:00
URL: http://sweetsessan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0