Prat med rektorn.

Hej bloggen.

Idag har varit en rätt jobbig dag. Sov hemma hos älskling igår, vi tittade på twilight men han somnade bredvid mig den lilla sötnosen så han såg bara halva filmen. Imorse så vaknade jag med den där huvudvärken värre än någonsin, det sög. Hade noll ork att gå till skolan men älskling fick upp mig tillslut. Åkte till skolan och bestämmde mig för att prata med någon om hur jag känner. Men bit. rektor för NV, syo:n och sjuksköterskan var på kurs så fick prata med högsta hönset istället, rektorn. Vi pratade i nästan en timme och sen sa han att han tyckte jag skulle prata med de jag nämnde var på kurs imorgon och berätta det som jag berättat för honom. Förhoppningsvis blir det förbättring. Pratade också med Arne och Bengt, de bästa lärarna eller ja, de ända som har ply på eleverna.

Men nu måste jag sätta mig och plugga lite matte.

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0