Shopping + fika.

Hej bloggen.

Jag har inte shoppat på år och dar känns det som men imorgon ska jag ut med Melinda och röja runt i Stockholm. Jag brukar inte köpa så mycket saker för jag är så jävla kräsen med vad jag ska lägga mina pengar på, sen om det är positivt eller negativt kan ju diskuteras. Men om jag köper något så lovar jag att ta kort på det och lägga upp så att ni får se :) Efter att alla affärer stängt så kommer Millepill åka hem och då är det dags för mig att möta upp Joy. Vi ska bege oss till Café 60 och bara prata och fika och ha det gött. Så imorgon blir en toppendag förhoppningsvis. Men nu ska jag kolla klart på filmen och sen är det hopp i säng.

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0