Sovmorgon = bäst.


Bild: Fotograf-Rebecka var på G. Fina Gabriella ville ställa upp och göra en liten pose. Jag älskar att fota?!

Hej bloggen och alla ni underbara läsare.

Just nu mår jag prima. Klockan är just nu i denna sekund, 00:11. Om ungefär nio timmar ska jag ta bussen till skolan. Fatta då att jag kommer kunna sova i typ åtta timmar?! Har högst sovit sex timmar på en vardagsnatt sen jag började gymnasiet.

Imorgon ska jag prata med Arne, min svenska lärare och se om jag kan få skippa svenskan på fredag eftersom att vi bara ska läsa ur våra böcker. Då kan jag lika gärna ta min bok och läsa den i en timme när jag sitter på tåget till Sigtuna imorgon. Har inte vart i Sigtuna på jätte länge så jag tänkte att nu är det för fan dags för mig att pallra mig dit! Fy vad mys att vara hos Mille, och fyfyfy vad mys att träffa alla andra också. Har saknat Maja, Tillan, Amilia, Pertan ja massa människor helt otroligt mycket. Sen ska jag träffa lite nytt folk också. Fan jag börjar sakna alldeles för många i Sigtuna.

Men nu ska jag lägga mig och titta lite på TV och sen ska jag gå och lägga mig så jag i alla fall får sova typ sju timmar?

Ha en underbar fortsatt torsdag, klockan är ju faktiskt över tolv :)

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0