Tisdagsmorgon.

Godmorgon bloggen.

Usch och fy för tisdagsmornan, att behöva åka hemifrån innan klockan ens blivit sju. Att behöva gå upp innan klockan ens hunnit bli sex. JAg hatar det. Att man aldrig kan få lite sömn, alltid tvingas upp till skolan. Jag kan inte gå upp så tidigt, det går inte. Så jag försov mig och missade nyss andra bussen med två minuter typ. Nu sitter jag och väntar på nästa buss och fyfan att jag kommer komma en timme för sent. Snälla kan någon få mig att förstå varför skolan måste börja så sjuihelvetes tidigt? Jag hade seriöst heldre gått i skolan med bara tio minuters raster + lunch rätt långa dagar varje dag istället för att börja så tidigt och sen sluta typ klockan ett? slutar iof tio i fyra och halv fem på måndagar och tisdagar men resten av dagarna slutar jag typ två, tre och tolv. -.-

Menmen, nu ska jag inte klaga mer men usch för tidiga mornan, nu ska jag gå och borsta tänderna. Ha det gött.

Peace out,
R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0