Vardagsgodis.

Hej igen bloggen.

Som jag sa här om dagen så har jag vart och shoppat lite idag. Kollade mest på massa kläder åt Mille för jag bara älskar att hjälpa andra när de ska köpa saker och ja, hon tycker om att höra mina råd. Men något litet fick jag ihop i alla fall. Det här blev det som inhandlades:



Örhängen i zebra, ÄLSKA!


Vanligt svart nagellack, LOVE.




Puder och smink puffahufflar som jag kallar dem ^^


Fixade HM-kort idag, det var så dags nu ^^ I <3 H&M


Köpte en lite försenad födelsedagspresent till lillebror eftersom att jag ska träffa Pappa, Najet och lillebror nästa fredag..


Köpte ny mascara också, fick den 30 kr billigare för det var något sorts extra pris just nu, oh yeah! :)

Det var de småplotter som jag lyckades köpa idag medans vi hittade assnygga byxor och strumpbyxor och mys till Melinda. Men nu ska jag och Millepill ta något o käka, sen krypa ner i soffan.

Peace out,
R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0