Aint life a bitch?

Jag känner mig som en vandrande sjukdom. Nej jag är ingen smittobärande parasit, men seriöst. Problem med lungor, andning, skelett osv. Vi borde väl inte ens nämna sömnproblemen? Och att jag inte kan äta ordentligt? Fast maten har jag faktiskt börjat bli jävligt duktig med sen jag började vara hos Melinda såhär mycket. Försöker äta frukost när jag vaknar, sen gör hennes mamma middag. Lunchen hinner man inte alltid med dock.. Men jag försöker i alla fall!

Nu har jag städat hela badrummet (DUKTIG) och det luktar tvättmedel i hela jävla badrummet, jag som hade tänkt o ta en dusch ^^ Aja, det får väl sticka lite i näsan då. Så nu blire bara o pumpa musik på högsta volym, duscha och skrika till musiken! Underbart.

Sen ska jag åka och jobba, så ni får ha det så bra.

Ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0