Dreams do come true.



Dreams do come true, you just have to work for it.

Om man vill någonting riktigt hårt, så ska man aldrig sluta kämpa. Tappa inte hoppet utan fortsätt kämpa in till det sista. Jag vet vad jag vill, och jag ska nå det. Jag vill sjunga. Jag vill leva mitt liv och göra det jag älskar mest, sjunga. Jag vill låta musiken fylla upp mig helt. Steg ett är avklarat, jag har listat ut vad jag vill. Nu är det bara o kämpa! Kämpa för det jag vill ha! Jag tror att alla kan få det dem vill ha, ni måste bara kämpa. Så ta tag i era liv, ryck upp er! Vill ni komma någonstans här i världen måste ni kämpa! Man behöver inte vara rik eller bäst på allt. Man behöver inte ha toppbetyg eller 100% närvaro på matte-lektionerna. Allt du behöver göra är att kämpa! Tro och kämpa!

Så var fick jag den här inspirationen ifrån då? Konstigt nog... så låg jag hemma i sängen och ville kolla på någon mysig film, så jag slog på filmen "
The princess and the frog"
för jag tänkte att en mysig barnfilm kunde nog få mig att somna. Men jag blev så tagen av filmen, speciellt i slutet. Den inspirerade mig något otroligt. 

Så till alla er där ute klicka er in på: http://www.watch-movies-online.tv/ och kolla på filmen, sen tar ni er en riktig funderare på vad just DU vill göra med DITT liv.

Fyfan vad jag mår bra just nu!
TACK! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0