Godmorgon världen.

    

Om cirkus en timme går bussen och jag sitter smått handikappad i köket och väntar på att nagellacket ska torka. Efter att jag ätit kiwi så fick jag ryck på mina naglar som jag gjort på salongen hos Najet i november eller nått sånt. Som ni kanske förstår så har ju mina riktiga naglar växt typ 5 mm sen dess så det var liksom dags att ta bort dem. Men jag har inte riktigt koll på hur man gör och jag ville ha bort dem nununu. Så jag ryckte bort dem en och en. Naej ont gjorde det inte riktigt men hela mina naglar blev ju förstörda. Så jag kutade in till köket och började måla dem, sen kom jag på att jag inte har tid o sitta o vänta på att de ska bli klara.

Men gjort är gjort, så nu sitter jag här och sjunger så grannarna måste tycka jag är tokig. Vem är så pigg klockan sju på morgonen liksom? :)

Men vi hörs väl snart igen hoppas jag. Jag ska till sjukhuset nu om en timme och lär vara klara där vid tolv ett eller något, sen drar jag mig hemmåt. Måste dock inhandla shampoo och balsam på vägen hem om jag orkar ^^ Present till Marcus som fyllde 20 i måndags kanske man borde köpa också. Ska ju fira honom på lördag, men vad ska man köpa till honom då? Något förslag? Här kommer en bild på tuffingen! :)



Grattis vännen! :)

Men nu ska jag försöka hitta lite papper som jag måste ha med mig till sjukhuset och så... :)
Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0