Nyårsbild & Morgoninlägg.


Bild: De fem som faktiskt orkade parta morgonen ut med mig på nyår, inte många som orkar det. :)

Hejhej!

Läcker bild som jag la upp tycker jag faktiskt. Det är i gult Erik, sen Edvin, Lucke, Kalle och han som hukar sig är Jocke! :) Dem kom och livade upp mig när alla andra gått och lagt sig, för då hade jag grymt tråkigt. Så de kom till Mille och gjorde mig sällskap, sen bestämmde vi oss för att dra hem till Jocke, där vi höll igång ett litet tag. Men sen drog alla och det slutade med att jag och Jocke hade deep talk om allt och ingenting i några timmar. Astrevligt!

Men ja iallafall, klockan är tjugo över sex och vad fan gör jag uppe? Jo samma sak som jag gör uppe alla andra nätter, absolut ingenting. Jag har pluggat, suttit vid datan, pratat i telefon och fixat lite med min kalender och skrivit in födelsedagar och så. När jag satt och funderade för ett tag sen så kom jag också på att jag inte vaknat och gått upp av klockan en enda dag den här veckan för att komma till skolan, har redan vart vaken. Hur fan orkar jag? ^^

Men nu ska jag gå och sätta i laddaren till datan och kolla på Sex and the City.

Hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0