Så sysselsätter man sig mellan 00.00 - 05.00.


Bild: Nyduschad becka.

Hej & hå.

Go, glad och förvånadsvärt pigg sitter jag i köket och skriver på laptopen. Igår slutade jag skolan rätt tidigt, tror jag slutade runt tre eller något. Åkte i alla fall och handlade direkt efter skolan och tänkte göra en underbar pasta sallad. Men någon har käkat upp pastan som jag köpte för ett tag sen så det blev frysmat. Ska som sagt försöka äta var tredje timme men jag hade tänkt att njuta av middagen för en gångs skull, och det gick ju som det gick.

Menmen, efter att jag käkat så vart jag aptrött och la mig i sängen och pratade i telefon i typ fem minuter, sen var han tvungen att gå, och då somnade ju jag. Attans! Somnade runt sju och vaknade sen klockan tolv.

Efter ett tag vart det tråkigt att bara ligga där så jag bestämmde mig för att tappa upp ett varmt bad. Sagt och gjort fyllde jag upp badkaret med vatten och en härlig badolja. Sen satte jag datan vid sidan av karet och kollade vidare på Sex and the city.

När jag kände att jag faktiskt inte ville bada längre så tänkte jag att jag lika gärna kunde tvätta håret, men tro fan att både shampoo och balsam är nästan helt slut då. Har typ 4 halvfulla ansiktspealings och massa annat kraffs men bara 3 tomma shampooflaskor. Men jag pressade ut lite i alla fall tillslut, men nytt borde inhandlas imorgon.

Nu skriver jag ett sådär alldeles för långt och ointressant inlägg men jag har tråkigt! Men nu tänker jag äta kiwi och kolla på mer Sex and the city. Hare!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0