School.


Bild: Dagens lunch, Yoggi Yalla, drinkinh yoghurt. Strawberry/lime.

Hejhej! Sitter i soffrummet i skolan utanför skåpet och tittar runt lite på internet och lyssnar på spotify. Har suttit här i en timme typ nu och ska sitta här i ytterliggare 40 minuter och vänta på att min sista lektion för dagen ska börja. Tacka gud för att jag hade både dator och laddare med mig ^^

När jag slutat så ska jag åka och möta Millebästis och så ska vi hem till mig en sväng, sen bär det av till Tullinge för att gå på ett möte med min chef. Millerpiller ska nämligen börja jobba med mig och gymnasterna nästa vecka. Yay! Annars hade jag stått där helt själv med 40 pillemariska 4-5 åringar som vill gympa, hade INTE funkat! ^^

För att helt byta ämne så tänkte jag bara berätta att min syo har hjälpt mig att maila en skola i uppsala som också tydligen har kriminalteknik som linje och kollat om jag kan byta dit, för det här funkar fan inte. Jag och södertälje går inte riktigt ihop, inte jag och skolan heller. Läget, lärarna, eleverna, miljön... ingenting funkar. Fast kommer ju sakna Evelina och Alex ofc, men det är sånt man får ta. Kan ju inte stanna här bara pga dem, menmen.

Det var allt för mig!
Tuddiluuu :)

Kommentarer
Postat av: Mian

Uppsala?! :O Shiiit.. Fast det tar ju faktiskt inte så lång tid dit när man tänker på det.

2010-01-19 @ 23:04:22
URL: http://alise89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0